niedziela, 4 stycznia 2015

Mój udział w akcji Biżuteryjki dla WOŚP 2015

Od kilku lat utalentowane twórczynie biżuterii łączą swoje siły aby stworzyć wyjątkowe projekty na aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz pierwszy (ale mam nadzieję nie ostatni)brałam udział w tworzeniu tej niezwykłej biżuterii. 

Zaprezentuje tutaj mój niewielki wkład w akcje Biżuteryjek.


Jako pierwsze powstały serduszkowe charmsy- zawieszki do bransoletek, o których można poczytać TU

Szare serduszko do bransoletki SMOKE ON THE WATER z kwarcem dymnym.

 I czerwone serduszko do bransoletki OWOC GRANATU z granatem.

Drugim projektem, w którym brałam udział był AL SHAMAAL. Niezwykły projekt łączący dwie pasję: sutasz (soutache) i jeździectwo, gdyż jego celem było stworzenie "biżuterii" dla KONI - Napierśnika i prezenterki.
Oto mój fragment napierśnika

Uzupełnieniem projektu była również  biżuteria dla amazonki, czyli bransoletki. Idealnie pasująca do prezenterki sutaszowa bransoletka AL SHAMAAL, do której uszyłam dwustronne skórzano - sutaszowe serduszko



W ramach tego projektu powstała również bransoletka w kolorach czerni, czerwieni i srebra, BEATING HEART, do której również uszyłam serduszko w technice haftu sutasz (soutache).


Trzeci projekt z moim udziałem to torebka MYSTIC EMERALD, mieniąca się złotem i zielenią, do której uszyłam niewielki element


oraz bransoletka o tej samej nazwie, do której stworzyłam serduszko z zielonym kryształkiem Swarowskiego.

W ramach tego projektu powstały jeszcze dwie bransoletki. W jednej z niech o nazwie GAJA znajduję się ostatnie ze stworzonych przeze mnie serduszek. 




W tym poście pokazuje tylko mój niewielki wkład w akcję, w którą, w tym roku, zaangażowało się prawie 350 osób. O wszystkich projektach przygotowanych na 23 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy można przeczytać tu. Zachęcam do zapoznania się ze wszystkimi projektami i licytacji w serwisie Allegro pod nazwą bizuteryjki_WOSP



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz