niedziela, 9 listopada 2014

Na początek

No to zaczynam :)
Tworzę tego bloga, żeby pokazać moje Twory,jak nazywam zawsze stworzone moimi rękami przedmioty. Jest to głównie biżuteria wykonana pracochłonna techniką haftu sutasz. 

W tym poście pokażę kilka prac archiwalnych, tak żeby pokazać co już robiłam. Szyje od ponad roku więc trochę prac się nazbierało, ale wybiorę tylko kilka.



Moje ulubione kolczyki. powstałe w ramach wyzwania w lipcu zeszłego roku :)



Kolczyki, w których po raz pierwszy użyłam taśmy cyrkoniowej :)




Te kolczyki też szyłam na wyzwanie. Jedne z pierwszych z rivoli  Sworovskiego.




Wisior 




Delikatne ażurowe klipsy




Kolczyki w podobnej kolorystyce co pierwsze



  
 I ostatnie, które chcę pokazać. Błękitno - różowe.

Ten post traktuje jako post próbny :) proszę o wyrozumiałość. Będę się uczyć i poprawiać jakość zarówno w opisach jak i zdjęciach. 

 Najtrudniej jest zacząć, a więc pierwsze koty za płoty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz